El passat 31 d’octubre, la Facultat de Ciències Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili va acollir l’acte de presentació dels Llibres “Derecho civil de Cataluña. Derecho de familia” (primera edició); “Derecho civil de Cataluña. Derecho de sucesiones” (segona edició), i “Derecho civil de Cataluña. Derechos reales” (quarta edició), els autors dels quals són el nostre company, Dr. Antoni Vaquer, juntament amb els professors de la URV, Dr. Pere Del Pozo i Dr. Esteve Bosch.

L’acte va comptar amb la presència de l’Hble. Sr. Conseller de Justícia de la Generalitat de Catalunya, Germà Gordó, que va posar en relleu la importància de comptar amb universitats fora de Barcelona. Així mateix, va explicar que “durant el primer trimestre de l’any vinent el Govern català aprovarà el projecte del llibre VI del Codi civil de Catalunya, relatiu a les obligacions i els contractes. Després, aquest es tramitarà al Parlament de Catalunya i així es completarà el Codi civil català”.

També va assistir a la presentació el Il·lm. Sr. Joan Carles Ollé Favaró, Degà president del Col∙legi de Notaris de Catalunya i director de la Comissió de Codificació de Catalunya i el Dr. Alfonso Gonzàlez, Degà de la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV.