Ahir, el Diari Segre publicava un interessant article sobre la investigació que es realitza a l’INEFC sobre intel·ligència emocional. Concretament, l’article periodístic es referia al recent debat sobre qui dirigeix millor les derrotes. El doctor Pere Lavega, professor d’INEFC i membre del CEJEM, explica que “la investigació és el resultat de l’experiència amb més de mil alumnes universitaris d’educació física i esports, dels quals s’han recollit més de 200.000 dades sobre les emocions que sentien durant la pràctica esportiva”. El nostre company, en la entrevista al Diari Segre, afirmava que “els homes es mostren més predisposats a situacions competitives, en què hi ha adversaris, contacte físic i una certa violència corporal. Les dones, en canvi, prefereixen activitats corporals més suaus, com les pràctiques de relaxació i d’expressió”.

A més, l’article també informava sobre la celebració d’un Seminari que va comptar amb el finançament del CEJEM i on van participar importants representants en la matèria a nivell mundial (Dr. Pierre Parlebas de la Universitat de la Sorbona de París o el Dr. Klaus Heinneman de la Universitat d’Hamburg). Podeu consultar el recull de premsa aquí.