La nostra companya Beatriz León Ramírez participa els propers dies 6, 7, 8 de novembre al III Simposio de Becarios CONACyT en Europa que es realitzarà al Parlament Europeu (Estrasburg).

Presentarà la ponència “Igualdad de género frente a la crisis económica”. Suposa una aportació important que forma part de la tasca d’anàlisi i aprofundiment dels temes que està investigant.

Beatriz León està realitzant la seva tesi doctoral al nostre Centre i tracta sobre la “Ideologia sexista com detonant de la violència en les relacions de parella: un estudi de cas correlacional entre estudiants de Lleida (Catalunya) i Tabasco (Mèxic) d’alumnes universitaris. Els directors de la mateixa són els Drs. Fidel Molina i Paquita Sanvicén.