El passat 19 d’octubre, al Campus de Cappont de la UdL es va celebrar la Jornada sobre Gestió de Coneixement i Formació organitzada per l’equip EDO-UdL. A la jornada hi van assistir personal de la UdL (docent i d’administració i serveis), mestres d’infantil, primària i secundària, i estudiantat de la UdL.

Després de la benvinguda, feta per la Degana de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UdL, M. Pau Cornadó, el doctor Joaquín Gairín (UAB) ens va obsequiar amb una magistral conferència sobre la creació i gestió del coneixement col·lectiu.

Posteriorment, a la taula rodona, el doctor David Rodríguez (UAB), el Jesús Martínez (Departament de Justícia) i l’Antonieta Vidal (Departament de Salut) ens van oferir punts de vista pràctics d’aplicació de comunitats de pràctica.

Per acabar, la doctora Isabel del Arco (UdL) va fer un breu resum de la jornada i dels objectius que s’esperaven aconseguir amb la mateixa.

Podeu consultar més informació a la web de l‘Equip de Desenvolupament Organitzacional aquí.