Ahir es va cloure el Simposí de Dret Agroalimentari organitzat pel CEJEM i dirigit pel Dr. Andrés Miguel Cosialls Ubach. Sota el títol “Seguretat Alimentària, Biotecnologia i Dret Agroalimentari” un considerable nombre de assistents va poder escoltar a experts en la matèria. El Simposí es va dividir en dos jornades, una dedicada a la Seguretat Alimentària, concretament, als al·lergens i una altra dedicada a les Obtencions Vegetals.

Entre els ponents cal descatar a Teresa Hernández, de l’Agència de Salut Pública de Catalunya, Ramon Lleonart, de l’Hospital de Bellvitge, Rosa Más, de la Corporació Alimentària Guissona, Pablo Amat, de la Universitat Politècnica de Catalunya o Jordi Ginè, Cap del Servei de Sanitat Vegetal de la Generalitat de Catalunya.

Va inaugurar el Simposí, Antoni Mateu, Director de l’Agència Catalana de Salut Pública, essent el seu primer acte oficial a Lleida des de que ha estat creada; i va cloure les Jornades, Miquel Molins, Director General d’Agricultura i Ramaderia de la Generalitat de Catalunya.

Aquest Simposí ha estat un dels 6 esdeveniments realitzats a Espanya pel 50è aniversari de la Política Agrícola Comuna del que la Comissió Europea se n’ha fet ressò a la seva web.