El Govern de la Generalitat va aprovar el passat 30 d’agost els guardonats amb les distincions Jaume Vicens Vives a la qualitat docent universitària a diferents professors de les universitats catalanes, entre les quals hi figura la Dra. Isabel del Arco Bravo, coordinadora del Grup EDO a la Universitat de Lleida.

Les distincions Jaume Vicens Vives les entrega la Generalitat de Catalunya des de l’any 1996, i reconeixen la qualitat i l’excel·lència de la qualitat docent universitària. El Consell Executiu del Govern de la Generalitat va donar llum verda al Decret pel qual es donen a conèixer les persones i institucions que han estat reconegudes amb aquesta distinció, que es va lliurar ahir, dia 7 d’octubre, coincidint amb l’obertura del curs acadèmic 2011-2012.

Enguany el Govern atorgarà quatre premis individuals i tres de col·lectius. A títol individual rebran la distinció Jaume Vicens Vives els professors següents: Miquel Tresserras Majó (URL), Jordi Pérez Sánchez (UPF), Ferran Marqués Acosta (UPC) i Isabel del Arco (UdL i membre de l’EDO).

La distinció Jaume Vicens Vives que honora el professorat i els departaments universitaris es va crear l’any 1996 i té com a finalitat premiar l’excel·lència en la docència universitària. Les candidatures les presenten els consells socials de les universitats públiques catalanes o els òrgans equivalents de les universitats privades.