Els proppassats 24 i 25 de març es va celebrar a Lleida el 1r Congrés d’Intel·ligència Emocional a les Organitzacions de l’estat espanyol. Promogut pel Centre Europeu d’Empreses i Innovació de Lleida conjuntament amb el Grup d’Investigació en Orientació Psicopedagògica i la UdL amb la col·laboració del CEJEM.

La iniciativa va sorgir de la necessitat de compartir i aprofundir en els beneficis que aporta el desenvolupament de competències emocionals a les organitzacions, tals com la millora de la productivitat, l’efectivitat en les relacions interpersonals, la capacitat de lideratge i l’increment dels nivells de satisfacció i motivació dels treballadors.

Per tal de fer-ho possible, es van combinar la experiència i la solidesa científica d’alguns dels investigadors pioners al món en l’estudi de la IE a les organitzacions i taules d’experiències. Destaquem entre d’altres, la presència de Rafel Bisquerra, catedràtic d ela Universitat de Barcelona, David Caruso, professor de la Universitat de Yale, Rob Emmerling professor d’ESADE, Eduard Punset, advocat, economista i presentador del programa de divulgació científica (Redes para la ciencia) i Carles Folguera, director Tècnic de la Masia del F.C Barcelona.

RECULL DE PREMSA: Segre (26/3/11), Segre II (26/3/11), Segre III (26/3/11), La Mañana (26/3/11), La Mañana (27/3/11)