El CEJEM organitza, sota la coordinació de Rafael Allepuz, Mariona Farré, Mercè Sala i Teresa Torres, un cicle de conferències titulat “Espanya dins de la Unió Europea: 25 anys després”.  La inscripció és gratuïta i els interessats poden informar-se al Departament d’Economia Aplicada (973 703341).

El programa del Cicle de conferències és el següent:

• Dimecres 2 de febrer a les 19:00
Apertura i internalització de l’economia espanyola, pel Dr. José Antonio Alonso, Catedràtic d’Economia Aplicada de la Universitat Complutense
  • Dimecres 9 de febrer a les 19:00
La situació social a Espanya 25 anys després, pel Dr. Rafael Muñoz del Bustillo, Catedràtic d’Economia Aplicada de la Universitat de Salamanca
  • Dimarts 15 de febrer a les 19:00
Infraestructures, productivitat i activitat econòmica, pel Dr. Germà Bel, Catedràtic d’Economia de la Universitat de Barcelona.
  • Dimecres 23 de febrer a les 19:00
Canvi estructural i reptes de futur del sistema financer espanyol, pel Dr. Antoni Garrido. Catedràtic d’Economia Aplicada de la Universitat de Barcelona
  • Dimarts 1 de març a les 19:00
Ensenyances de la integració per a la modernització de l’economia espanyola, pel Dr. Antón Costas. Catedràtic de Política Econòmica de la Universitat de Barcelona.
  • Les conferències es realitzaran a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret i Economia de la Universitat de Lleida (Jaume II, 73, Lleida). Podeu baixar-vos el tríptic aquí.