Els dies 24 i 25 de març de 2011 es realitzarà a l’Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera de la UdL el Primer Congrés d’Intel·ligència Emocional a les Organitzacions sota el títol “La intel·ligència emocional com a avantatge competitiu”.

Aquest Congrés pretén emmarcar la intel·ligència emocional a les organitzacions unint els esforços dels mons acadèmic i empresarial. En concret, els objectius del Congrés són consensuar el concepte d’intel·ligència emocional a les organitzacions, aprofundir en els beneficis que aporta i facilitar els coneixements per incorporar les competències emocionals a nivell pràctic, a més de donar a conèixer experiències d’èxit en diferents àmbits professionals.

Més informació i inscripcions aquí.

Dijous 24 de març

9.00 h Recepció i lliurament de material

9.30 h Presentació del Congrés a càrrec de la Dra. Gemma Filella, presidenta de laComissió Organitzadora

“Què volem dir quan parlemd’intel·ligència emocional a lesorganitzacions”

Dr. Rafel Bisquerra, catedràtic de la Universitat de Barcelona i director del màster en Intel·ligència Emocional a lesOrganitzacions (UB)

10.45 h Pausa i cafè

11.15 h Inauguració del Congrés

Dr. Joan Viñas, rector de la UdLSr. Àngel Ros, alcalde de Lleida Sr. Jaume Gilabert, president de laDiputació de Lleida

12.00 h “El líder emocionalment intel·ligent”

Dr. David Caruso, professor de laUniversitat de Yale i membre del Consorci per a la Recerca en Intel·ligènciaEmocional a les Organitzacions

13.45 h Presentació de pòsters

14.00 h Dinar

15.30 h “Bones pràctiques enintel·ligència emocional a lesorganitzacions”

Dr. Rob Emmerling, expert en intel·ligència emocional a les organitzacions i membre del Consorci per a la Recercaen Intel·ligència Emocional a lesOrganitzacions

“El retorn de la inversió en intel·ligència emocional a lesorganitzacions”

Sra. Laura Mari, consultora i professora del màster en Intel·ligència Emocional a les Organitzacions (UB)

17.30 h Pausa i cafè

18.00 h Comunicacions, experiències i bones pràctiques

Divendres 25 de març

9.30 h “Intel·ligència emocional ales organitzacions i benestar”

Dr. Eduard Punset, advocat,

economista i divulgador científic

11.00 h Pausa i cafè

11.30 h Taula d’experiències positives

Sr. Ismael Bertran, gerent delConsorci d’Acció Social i president del’Associació Feedback de R.H

Sra. Anna Rodríguez, directora d’estratègia i de projectes de l’InstitutCatalà d’Oncologia (ICO)

Sr. Carles Folguera, director tècnic de La Masia del FC Barcelona

Coordinació: Sr. Andrés Martín, president de laFundació per a l’Educació Emocional(FEM)

13.00 h Clausura del Congrés

Presentació de comunicacions

Les comunicacions han de presentar experiències, recerques o bones pràctiques que s’ajustin als eixos temàtics de les jor­nades (com poden ser el lideratge, la motivació, el treball en equip, entre d’altres) en qualsevol àmbit: salut, esport, justícia, món laboral, educació, ONG, etc.

Per a la presentació de comunicacions cal observar els requi­sits següents: extensió màxima de 5 fulls DIN A4, marges de 2,5 cm, lletra Times New Roman de 12 pt., interlineat senzill i referències bibliogràfiques segons normativa APA.

S’hi han d’incloure els apartats següents:

Títol

Autoria i adreça electrònica de contacte

Resum (abstract) d’unes 150 paraules

Exposició del treball (experiència, recerca o bona pràctica)

Resultats, conclusions i prospectiva

Qüestions i/o consideracions per al debat

La comunicació s’ha d’enviar per correu electrònic a:

info@cieolleida.com

Les comunicacions es poden presentar tant en català com en castellà.

La data màxima de presentació de propostes de comunicació és el dia 15 de febrer de 2011.

Els textos seran revisats pel Comitè Científic del Congrés. Es valoraran especialment els aspectes següents: definició clara dels objectius, coherència del contingut, presència d’elements innovadors, resultats i conclusions ben definides, formulació d’interrogants per al debat, aspectes formals.

Per tal que una comunicació sigui acceptada i s’incorpori a la programació del Congrés cal que, com a mínim, un dels seus autors/es hi hagi formalitzat la inscripció.

Presentació de pòsters

Per possibilitar l’intercanvi d’experiències, projectes, recer­ques o reflexions relacionats amb els eixos temàtics de les jornades, també es poden presentar pòsters. No es tracta de pòsters publicitaris o propagandístics sinó la presentació d’un treball en un format més gràfic i visual.

Els pòsters han de tenir un títol i el nom dels autors a la part superior. Es recomana posar-hi una adreça de correu electrò­nic.

Els pòsters s’han d’enviar per correu electrònic en format PDF a l’adreça electrònica info@cieolleida.com, i es poden presen­tar tant en català com en castellà.

La mida del pòster ha de ser 70×100 cm. En finalitzar el con­grés, els autors/es hauran de recollir els pòsters.

La data màxima de presentació de propostes de pòsters és el dia 15 de febrer de 2011.

Per tal que el pòster sigui acceptat i s’incorpori a la programa-ció del Congrés cal que, com a mínim, un dels seus autors/es hagi formalitzat la inscripció.

Tant les comunicacions com els pòsters s’editaran en format CD.